Pár slov k videu:
- Cílem videa je podpora image vaší firmy a podpora náboru nových zaměstnanců. Vycházel jsem z toho, že zakázek má K-mont dost a tudíž není potřeba video dělat vyloženě prodejní. Stavěl jsem video spíše příběhově z autentických výpovědí respondentů tak, abychom pokryli všechny důležité části K-monut (definice firmy a činnosti, kdo za firmou stojí, filozofie firmy, reference zákazníků a zaměstnanců, lidé ve firmě).
- Délka je 4 minuty – věřím, že takto má ideální spád a nenudí. Rozlišení videa je 4k, což je prakticky maximální kvalita vhodná i pro velkoformátovou projekci.
- Do videa jsem nakonec nedával podrobný proces zakázky Wellness Dolní Morava. Pro tuto zakázku chci vytvořit samostatné video o délce cca 3 minuty – bude to taková případová studie zakázky.
Věřím, že se nám dílo povedlo! Poprosím vás o distribuci mezi stěžejní osoby ve firmě a zpětnou vazbu.